مجله گردشگری | معرفی کشور های توریستی و تورهای مسافرتی

  • ۰
  • ۰

تور نوروز ۹۹ حتما برای سفر در عید امسال به تعقیب یک تجربه بی همتا در عین حال مقرون به صرفه و به یادماندنی در کنار خانوادتان هستید، مژده بدهیم که در همین امتداد گردآور ما با در عقیده دریافت سلیقه های متنوع و متنوع شما مسافران عزیز در نظر دارد که با برگزاری تور نوروز 99 در پکیج های عالی و پسندیده با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت در گویه ارائه خدمات مسافرتی برای شما " تجربه سفری خاطره انگیز" را در این روزها را بسازد، همانطور که می دانید تعطیلات سال نو بهترین فرصت برای سفری رویایی برای هر مسافری محسوب می گردد و فصل بهار جزو شلوغ ترین فصل گردشگری و سفر در ایران است، به همین منظور شما با همراهی ما می توانید گزینه های عالی را به خویش هدیه دهید؛ لازم به ذکر است بدانید که سفر خارج از کشور بدست ایرانیان آمارگرفتن بسیار فوقانی را به خود برگزیدن داده است و این سوژه این راستی را صریح می سازد که خوشبختانه ایرانیان هم به سوژه مهم سفر و تأثیرات آن بر روان و حیات خویش پی اسیر اند!

 

آفر تور نوروز 99

اگر به دنبال یک روش عالی برای گذراندن تعطیلات خود می گردید، آفر های ویژه ما را بررسی کنید. ما در همگی مقاصد محبوب تورهای جذابی برگزار می کنیم که با برگزیدن هر یک متعلق به ها می توانید خاطرات خوشی را در کنار دوستان و خانواده برای خویش رقم بزنید. این پیشنهادها توسط جمعی از کارشناسان زبده طراحی شده اند؛ می توانید با خیال راحت به آن ها اعتماد کنید و برنامه ریزی سفر خود را به آن ها بسپارید. 

 


 

 

قیمت تور نوروز 99

قیمت تور به برگزیدن خودتان ارتباط دارد. این که چه مقصدی را انتخاب می کنید، فاصله آن مقصد با ایران چقدر است، چند روز اقامت خواهید داشت، چه نوع هتلی را می پسندید، با ایرلاین های ایرانی سفر می کنید یا بیگانه و ... کل و کل روی خرج ای که باید پرداخت کنید کارایی می گذارند. ما پکیج های متنوعی تدارک دیده ایم که می توانید با بررسی دقیق آن ها گزینه مناسب خود را پیدا کنید و یک تعطیلات عالی برای خودتان رقم بزنید.

 



همچنین در این وسط تعطیلات سال نو فرصتی عالی و پسندیده برای مسافرانی است که به پیگیری سفر خارجی هستند و موضوع مهم بعدی رشد چشمگیر کار و جنبش آژانس ها در این تعطیلات است، موضوعی که حائز اهمیت بوده این است که تورهای این روزها چند ویژگی بسیار مهم و بنیادین به دنبال دارد که گرد از مهمترین آن‌ ها، افزایش قابل توجه نرخ قیمت‌ در این روزهاست و در ضمن جنجال و شلوغی هتل ‌ها و پروازهای آن باعث شده که قیمت پروازها و هتل ‌ها افزایش یابد و این مسئله بسیاری از مسافران را مبتلا دشوار می کند ولی ما به شما این اطمینان را می دهیم که با برنامه ریزی و قبل خرید و اعتماد به گردآور ما این امکان برایتان آماده شده که تا حدودی این قیمت ها را تفریق دهید و با خیال آسان سفری راحت و مقرون به صرفه را در تعطیلات سال نو تجربه کنید.

 

ارزان ترین مسیر های نوروزی کدام اند؟

تورهای خارجی از پرطرفدار ترین سفرها در نوروز هستند که در وسط آن ها استانبول، گرجستان، ارمنستان و آذربایجان از ارزان ترین ها و مقرون به صرفه ترین سفرها هستند و با بودجه های کمتر می نا تجربه سفری خارجی داشت. برای سفر به نقاط داخلی کشور خودمان هم که میتوان به کیش نوروز 99 اشاره کرد که افراد بسیاری در این ایام به آنجا سفر می کنند

 

کدام یک پرطرفدار ترین شهر شهرها و کشورها هستند؟

 

سال هاست که بسیاری از مردم برای سفرهای نوروزی کشورهای خارجی را انتخاب می کنند و سفر به استانبول، دبی نوروز 99 ،

آنتالیا نوروز 99، مالزی، تایلند و گرجستان به عنوان محبوب ترین آن ها در صدر این انتخاب ها پیمان دارد.

چه کشورهایی برای سفر ویزا نمی خواهند؟

طبیعتا سفر به کشورهای بدون ویزا راحت تر است و فقط باید پاسپورت معتبری داشته باشید. کشورهایی که گردشگران ایرانی برای سفر به آن ها احتیاج به ویزا ندارند بر این پایه اند ترکیه، مالزی، ارمنستان و آذربایجان که بعضی اصلا ویزا نمی خواهند و بعضی مثل آذربایجان برای مسافران ویزای فرودگاهی صادر می کنند.

 

معرفی آژانس مسافرتی جهت خرید تور نوروز 99

قطعا یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با خرید تور، به خصوص در ایام عید نوروز برای مردم اینه که از کجا اقدام به خرید تور بکنند.به این دلیل که به غیر از موضوع قیمتی؛ موضوع اعتماد به آژانس و خدماتی که ارائه میدهد اهمیت ویژه ای دارد.من به عنوان کسی که خودم با چند تا از آژانس های مسافرتی سفر کردم می تونم یکی از اونها رو که به خصوص پکیج های نوروز عالی ارائه میده رو معرفی کنم و اسمش هم آژانس رادین گشت هستش.لینک سایت و تور های نوروزش رو براتون پایین قرار میدم که خودتون قیمت ها و خدماتش رو ببینید

 

رادین گشتhttps://www.radingasht.com

 

 

نظرات (۱)

انشالله دوبی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی