مجله گردشگری | معرفی کشور های توریستی و تورهای مسافرتی

  • ۰
  • ۰

تور پاتایا

درباره تور پاتایا

 

 

پاتایا در 147 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده است. پاتایا یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی آسیا است و خانواده ها، جوانان و زوج های زیادی را هر ساله به خود جذب می کند. پاتایا با محیط سرزنده و امکانات تفریحی و رفاهی که دارد، روز به روز بین توریستان سراسر جهان محبوب تر می شود. با سفر به پاتایا می توانید چند روزی را با هیجان و خوشحالی وصف نشدنی سپری کنید و غرق در تفریحات بی شمار تور پاتایا شوید و از جاذبه های گردشگری پاتایا و اماکن توریستی آن دیدن کنید.همچنین می توانید در سواحل پاتایا به تفریح بپردازید و ورزش های آبی را در پاتایا امتحان کنید و کل روز را به تفریح بگذرانید و بعد شب ها را در محیط های سرزنده پاتایا همراه دیگر توریستان به صبح برسانید.

 

 

آب و هوای پاتایا

 

 

پاتایا آب و هوای گرمسیری دارد. پاتایا در فصل زمستان بارش کمتری را نسبت به فصل تابستان تجربه می کند. دمای میانگین هوای پاتایا در کل سال حدود 28 درجه سانتیگراد است. در واقع آب و هوای پاتایا به 3 فصل تقسیم می شود. فصل خنک، فصل گرم و فصل بارانی. فصل خنک پاتایا از ماه نوامبر تا ماه فوریه است، در حالی که فصل گرم پاتایا اوایل ماه مارچ تا اواخر ماه آپریل را شامل می شود و دمای هوا و رطوبت هوا در این ماه ها زیاد است. از ماه ژوئن تا ماه اکتبر نیز در دسته فصل بارانی پاتایا قرار می گیرند.

 

ماه آپریل گرم ترین ماه سال در پاتایا است و دمای میانگین این ماه در پاتایا حدودا 30 درجه سانتیگراد است. در ماه دسامبر نیز دمای میانگین هوا به 26 درجه سانتیگراد می رسد که در واقع سردترین ماه سال در تور پاتایا ارزان محسوب می شود.

 

 

 

بهترین زمان سفر با تور پاتایا

 

 

 

بهترین زمان برای سفر به پاتایا

 

 

بیشتر توریستان ماه های نوامبر تا آپریل را برای سفر به پاتایا با تور لحظه آخری پاتایا انتخاب می کنند، چراکه در این ماه ها بارش باران کم است و در زمان سفر به پاتایا با آفر تور پاتایا هرچه بیشتر می توایند از آفتاب دل انگیز استفاده کنید. اما به هر حال همان طور که گفته شد، پاتایا در سراسر سال هوای گرمی دارد و از این جهت در هر ماهی می توانید به پاتایا سفر کنید. در واقع بهترین زمان سفر به پاتایا بستگی به اولویت های شما دارد. اگر شما حاضرید که در هوای بهتر ولی با هزینه بیشتر به پاتایا سفر کنید، باید ماه های توریستی پاتایا را انتخاب کنید. اما اگر دوست دارید که کمی ریسک کنید و در ماه های دیگر سال به پاتایا سفر کنید، می توانید این شانس را داشته باشید که از قیمت های کمتر هتل های پاتایا و پروازهای پاتایا استفاده کنید و یک تور ارزان پاتایا رزرو کنید.

 

 

 

جاذبه های گردشگری پاتایا

 

 

مهمترین جاذبه های گردشگری پاتایا بدون شک مربوط به سواحل پاتایا و تفریحات ساحلی آن می شود. شما با سفر به پاتایا زمان زیادی از تعطیلاتتان را به بودن در کنار سواحل پاتایا اختصاص خواهید داد. اما اماکن دیدنی پاتایا فقط محدود به سواحل پاتایا نمی شود. شما می توانید از معابد پاتایا نظیر معبد وات فرا و معبد حقیقت نیز در سفر به پاتایا دیدن کنید. از دیگر جاذبه های توریستی پاتایا می توان به مینی سیام، باغ استوایی نانگ نوچ و کوه بودا اشاره کرد. در مینی سیام می توانید ماکت هایی از جاذبه های گردشگری دنیا و اماکن دیدنی تایلند را ببینید. همچنین می توانید در محیط جذاب باغ استوایی نانگ نوچ قدم بزنید و از اکسیژن موجود در فضای آن و چشم اندازهای بی نظیرش استفاده کنید. همچنین کوه بودا با تصویر بزرگ بودا که روی صخره های آن حک شده است، در نوع خودش بی نظیر است و حتما باید زمانی از سفرتان به پاتایا را به بازدید از این کوه شگفت انگیز اختصاص دهید. همچنین می توانید از موزه های پاتایا نظیر موزه آرت این پارادایس، موزه فراست مجیکال آیس آف سیام و موزه تدی بر دیدن کنید. هر کدام از موزه های پاتایا جذابیت های خاص خودشان را دارند و از مهمترین اماکن دیدنی پاتایا به شمار می آیند. اگر هم عاشق طبیعت هستید، به شما توصیه می کنیم که در زمان اقامتتان در تور پاتایا حتما از جزیره مرجان پاتایا دیدن کنید و زمانی از اقامتتان را به گشت و گذار در سواحل پاتایا و کشف دنیای زیر آب های آن اختصاص دهید.

 

 

 

تفریحات مهیج پاتایا

 

 

سفر به پاتایا مساوی با گذراندن چند روز تعطیلات به تفریح و هیجان است. شما با سفر با تور پاتایا می توانید تفریح مفرح اسکای دایوینگ را تجربه کنید و از هواپیما سقوط آزاد را تجربه کنید و یا بانجی جامپینگ را امتحان کنید و سقوط آزاد را به شکلی دیگر احساس کنید. زیپ لاین و پرتاب تیر و کمان انسانی نیز از دیگر تفریحاتی است که در تور پاتایا از تهران برای تفریح توریستان مهیا شده است. همچنین می توانید ورزش های آبی مختلف را در سواحل پاتایا امتحان کنید و هیجان را چاشنی سفر به پاتایا کنید. در تور پاتایا می توانید در زیر آب های سواحل پاتایا قدم بزنید و یا فلای بوردینگ، جت اسکی و دیگر تفریحات آبی را امتحان کنید. به شما توصیه می کنیم که در طبیعت زیبای پاتایا به سافاری نیز بپردازید و همراه با توریستان دیگر به کشف مناظر طبیعی پاتایا بروید.

 

 

 

سفر با تور ارزان قیمت پاتایا

 

 

 

بهترین پارک های آبی پاتایا

 

 

در پاتایا هر امکاناتی که برای تفریح توریستان نیاز باشد، به بهترین شکل تدارک دیده شده است. یکی از این امکانات تفریحی مربوط به پارک های آبی پاتایا می شود. پارک های آبی پاتایا محیطی جالب برای گذراندن یک روز کامل بدون دغدغه و با شور و شوق بسیار هستند و از بهترین آن ها می توان به پارک آبی رامایانا، پارک پاتایا و پارک آبی کارتون نتورک آمازون، پارک آبی اسپلش داون، پارک آبی دریم ورلد پاتایا اشاره کرد. اگر قصد سفر به پاتایا با تور پاتایا لحظه آخری را همراه با کودکانتان دارید، به شما توصیه می کنیم که تفریح در پارک آبی کارتون نتورک آمازون را از کودکانتان دریغ نکنید.

 

 

 

رستوران های پاتایا

 

 

 

رستوران های مانترا، ایندین بای نیچر و بیفیاتر از بهترین رستوران های پاتایا به شمار می آیند. اگر هم دوست دارید که غذاهای خیابانی پاتایا را امتحان کنید، به شما توصیه می کنیم که حتما طعم لذیذ غذاهایی مثل مو پینگ، ساتای و پادتای را تجربه کنید.

 

 

 

بهترین مراکز خرید پاتایا

 

 

مرکز خرید مایک، اوت لت مال پاتایا و رویال گاردن پلازا از بهترین مراکز خرید پاتایا به شمار می آیند. همچنین می توانید برای تلفیق خریدتان در پاتایا با تفریحات هیجان انگیز به مرکز خرید هاربور پاتایا مگا فان مال سر بزنید و خرید را به نوعی دیگر تجربه کنید.

 

 

 

خدمات تور پاتایا

 

 

رزرو و اخذ بلیط هواپیما برای مسیرهای رفت و برگشت

 

ترانسفر فرودگاهی رایگان

 

رزرو بهترین و مناسب ترین هتل ها

 

تور لیدر فارسی زبان و کاملا مسلط

 

گشت شهری رایگان

 

بیمه مسافرتی

 

 

 

چرا تور پاتایا در تایلند ؟

 

 

 

چرا تور پاتایا ؟

 

پاتایا با دارا بودن جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد، شهری پرطرفدار برای ایرانیان عزیز جهت سفرهای خود میباشد و همچنین باید بدانید که تور پاتایا به یکی از محبوب‌ترین سفرها برای بسیاری از مردم در سراسر دنیا نیز تبدیل شده است.

آژانس گلبرگ سیر

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • فرهاد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی